To be or not to be pudic(ă) « Eu sunt RaRo

Nu-s chiar în pană de inspirație. Sunt doar leneșă. Dar voiam – de ceva vreme – să scriu despre pudoare. Sebi a pus o întrebare azi. Nu mă voi lega strict de întrebare, pentru că nu fac topless. Și nu pentru că aș fi pudică. Sau na, nu neapărat din cauza asta.

Bărbatul îmi spune adesea că-s pudică. Când îl întreb de ce, răspunsul lui e – invariabil: "pentru că nu faci plajă fără sutien".

No, bun. Doar pentru atât? I-am explicat de ce nu-mi dau sutienul jos la mare – că la ștrand nu merg.

Până la urmă ce înseamnă să fii pudică? Am folosit femininul pentru că – se zice – bărbații îs mai puțin pudici.

Ești pudică dacă:

Faci sex cu lumina stinsă și doar noaptea? Abia te despoi la medicul ginecolog? Ai rețineri în a-ți schimba tricoul pe plajă – fără să ai sutien – dacă sunt oameni în jur? Te sfiești să arăți o cât de mică bucățică de piele, alegi haine cât mai lungi, largi? Te încui în baie când e vorba de banalul duș?

Întrebările pot continua în aceeași notă. Plus "de ce femeile îs mai pudice decât bărbații?". A, bărbații nu au țâțe? Nu contează că au păr pe picioare? Au, în general, mai puțină celulită? Femeile care arată bine sunt mai puțin pudice decât cele complexate de fizicul din dotare?

Revenind la primul set de întrebări, răspunsul meu e NU. La toate, fără excepție. Nu fac caz de nuditatea mea, nu întorc capu' când văd – în Vamă – oușoare bălăbănindu-se în mers ori păduri stufoase și burți atârnând. Nu mă întreb ce-i determină pe ceilalți să umble cum i-au făcut mamele lor. Chiar admir, dacă am ce. :P

"De ce nu te deranjeaza sa stai fara sutien pe o plaja plina ochi de oameni dar te deranjeaza enorm sa vada cineva poze cu tine fara sutien?"

Tidak ada komentar:

Posting Komentar